Dear sponsor Cho Ho Fa Educational Foundation,
It is with gladness, happiness, and love that I write this letter wishing it finds you enjoying good health. As for me I am doing well with my family.
I am so happy for being your sponsored child, God bless you for this wonderful token.
I live with my parents and siblings, my father is no longer living he passed away, I like very much playing as well as going to school and I am in the 6th grade.
This is a season of fruits and I am picking lots of ashew muts together with my nephews.
I send you a hug and God bless you.

Written by Jordina Alberto
A community youth on behalf of Clementina

 


親愛的認養人:
很高興今天有機會能夠寫信給您,希望這封信寄到時,您和您的家人都平安健康。我們全家在這裡都很好。很高興您願意接受我成為您的認養兒童,願神因為您的善行而多加眷顧您。
我和媽媽及兄弟姐妹同住在一起,我爸爸已經去世了。我現在就讀六年級,我喜歡上學,也喜歡玩耍。現在這個季節是果實纍纍的季節,我都會和我的堂表親一起外出撿腰果,通常我們都是滿載而歸。我想我就先說到這裡,向您送上大大的擁抱,願神保佑您,我們下封信再見。您的認養兒童
克蕾蔓緹娜 敬上
2010年2月26日

arrow
arrow
    全站熱搜

    聚合發教育基金會 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()